بیانیه منچستریونایتد به گروه های هواداران در پاسخ به نگرانی ها در مورد افزایش قیمت بلیت و رفتار هواداران - اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات
انتشار: بهمن 05، 1403
بروزرسانی: 01 تیر 1404

بیانیه منچستریونایتد به گروه های هواداران در پاسخ به نگرانی ها در مورد افزایش قیمت بلیت و رفتار هواداران - اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات



منچستریونایتد پاسخی به دو گروه هواداران - 1958 و Adaulition 58 - پس از افزایش نگرانی ها در مورد افزایش قیمت بلیت و رفتار هواداران صادر کرد.

در اواخر سال گذشته، هواداران پس از تصمیم یونایتد مبنی بر افزایش قیمت بلیت روز بازی به 66 پوند در هر بازی، بدون هیچ امتیازی برای کودکان یا بازنشستگان، عصبانی شدند.

این تصمیم باعث شد تا صدها هوادار یونایتد پیش از دیدار با اورتون در 1 دسامبر در خارج از اولدترافورد به اعتراض روی بیاورند.

سر جیم رتکلیف یکی از مالکان از این حرکت دفاع کرد و استدلال کرد که منطقی نیست که قیمت بلیط یونایتد در فولام کمتر از یک بلیط باشد. میلیاردر INEOS همچنین از رد افزایش بلیط ها خودداری کرد.

گروه های هوادار به عمر پرادا، مدیر اجرایی یونایتد و ریک مک گاگ، مدیر تعامل هواداران یونایتد، نامه نوشتند تا خشم خود را از باشگاه ابراز کنند.

یونایتد پاسخی صادر کرد و اذعان کرد که آنها در معرض خطر نقض قوانین سود و پایداری (PSR) هستند و این اقدامات برای افزایش درآمد ضروری است.

یونایتد در نامه ای به هر دو دسته از هواداران، وضعیت مالی دقیق خود را تشریح کرد.

1958 عزیز و ائتلاف 58، از پیام های شما عمر برادا (مدیر عامل) و ریک مک گاگ (مدیر تعامل با طرفداران) متشکرم.

ما موافقیم که هواداران ما همان چیزی هستند که منچستریونایتد را به بزرگترین باشگاه فوتبال در جهان تبدیل می کند که طرفداران فعلی ما می توانند به بازی ها ادامه دهند و بلیط برای نسل های آینده از طرفداران در دسترس است."

همانطور که قبلاً اعلام شد، ما در حال حاضر هر سال ضرر قابل توجهی ایجاد می کنیم - بیش از 300 میلیون پوند در سه سال گذشته شنیده می شود، این امر پایدار نیست و اگر اکنون اقدام نکنیم، در معرض خطر عدم رعایت PSR هستیم. الزامات / FFP در سال های آینده "این به شدت بر توانایی ما برای رقابت در زمین تاثیر می گذارد."

ما در اسرع وقت به موقعیت مثبت نقدی برمی گردیم و برای رسیدن به آن باید انتخاب های سختی انجام دهیم که شامل کاهش قابل توجهی در نیروی کار و همچنین کاهش در بسیاری از زمینه ها در کل باشگاه ما می شود این آسان بوده است، اما ما معتقدیم که بازگرداندن پایداری مالی باشگاه ضروری است که ما را در تلاش برای بازگشت به اوج فوتبال انگلیس و اروپا حفظ خواهد کرد.

"ما انتظار نداریم که طرفداران تمام کمبود فعلی را جبران کنند - اما باید به استراتژی فروش بلیط خود نگاه کنیم تا مطمئن شویم که مبلغ مناسبی را دریافت می کنیم و تخفیف های مناسبی را در محصولات خود به طرفداران خود ارائه می دهیم."

ما متعهد شده ایم که در این مورد با هیئت مشاوران FAB خود رایزنی کنیم و به شکل گیری پیشنهادهایی که باید توسط گروه مالکیت ما تعیین شود، کمک خواهد کرد متعهد به همکاری مشترک برای کمک به ما برای رسیدن به بهترین نتایج برای هواداران و باشگاه هستیم."

هنگامی که یک استراتژی و سیاست قیمت گذاری مورد تایید برای فصل 25/26 داشته باشیم، جزئیات را به همه طرفداران اطلاع خواهیم داد.

در حال حاضر هیچ تصمیمی گرفته نشده و روند رایزنی آغاز شده است. تا زمانی که نتیجه ای به دست نیاوردیم، در مورد تغییراتی که ممکن است برای فصل آینده یا ممکن است تغییر نکند، اظهار نظر نمی کنیم. با این حال، ما نظراتی را که در نامه خود به FAF بیان کرده اید، قبل از بحث هایمان به اشتراک می گذاریم و می توانیم تأیید کنیم که به وضوح نظرات شما را درک می کنیم. "

در نهایت، ما همیشه از شنیدن ایده های طرفداران در مورد راه های افزایش درآمد خوشحالیم، بنابراین لطفاً هر نظری در این مورد دارید به اشتراک بگذارید.

با آرزوی بهترین ها و تشکر از به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد این موضوع مهم.

در طول سال گذشته، یونایتد اقدامات متعددی را برای کاهش هزینه ها ارائه کرده است که گزارش اخیر نشان می دهد بازیکنان سابق و سفیران فعلی باشگاه برایان رابسون، اندی کول و دنیس اروین از فصل آینده با کاهش قابل توجهی دستمزد مواجه خواهند شد.


ما را در Bluesky دنبال کنید: @peoplespeople.bsky.social


منبع: https://thepeoplesperson.com/2025/01/24/man-united-issue-statement-to-fan-groups-in-response-to-concerns-over-ticket-price-hikes-and-treatment-of-supporters-289953/